dimecres, 12 de febrer del 2014

Primer sorteig

    

                                                                               
                                                                        
                                    




  Hola amics!



He renovat la meva pàgina web i per celebrar-ho faré un primer sorteig.



- Del que es tractaria es que em diguessiu la peça que més us agrada i m'escrivissiu al meu correu electrònic:
                                        
                                          patriciaplajoies@gmail.com




- I de tots vosaltres el qui guanyi li faré un 10% de la peça que esculli i li regalaré una pulsera tèxtil.




  Teniu fins el dia 20 de febrer!
 

 La meva pàgina web: www.patriciapla.com












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada